Grafikai tervezés szolgáltatásaink

A céges arculattól a csomagolópapírok, katalógusok, szórólapok és névjegyek megtervezésén keresztül, egészen az enteriőrtervezésig mindenféle ötletek kreatív megvalósítását támogatjuk. Grafikusunk nem csak ötletgazdag, de olyan precizitást képvisel, amivel nehéz felvenni a versenyt.

  • Arculati kézikönyv tervezés
  • Bélyegző tervezés
  • Kisarculat
  • Levélpapír, boríték
  • Logótervezés
  • Nagyarculat
  • Névjegykártya
  • Brossúra, prospektus
  • Dosszié, mappa
  • DTP
  • Molinó
  • Plakát, hirdetés
  • Szórólap
  • 3D Modellezés
  • Fotórealisztikus képkészítés
  • Látványtervek

Arculattervezés

Arculati kézikönyv

Az arculati kézikönyv célja, hogy írásba foglalja a cég arculati elemeihez kapcsolódó megjelenési formák szabályait. Pontosan tartalmazza a használt grafikai elemeket, színkódokat, betűtípusokat és azok javasolt felhasználását.

Mikor szükséges arculati kézikönyvet készíteni?

Elsősorban nagyvállalatoknak ajánljuk, ahol elengedhetetlen, hogy több divízió együttes munkáját támogatva, a cég profiljába és arculatába illeszkedő kiadványok szülessenek, mind online és off-line megjelenéshez. Sok előnye mellett kiemelnénk, hogy helyrajztól függetlenül is olyan vizuális egységet biztosít a grafikai szakemberek számára, hogy város és ország távlatokból is megkönnyíti a reklámanyagok elkészítését.

A meglévő kis- és nagyarculat alapján tervezzük meg az arculati kézikönyvet és annak formáját, a megrendelő által meghatározott tartalom alapján. A kész anyagot nyomdakész formátumban adjuk át.

Bélyegző

A bélyegző terv előrevetíti, hogy mekkora területen fog elhelyezkedni a feltüntetni kívánt céginformáció, logó. A végén így azt az összképet fogja a bélyegző lenyomata mutatni, ami vizuálisan is esztétikus.

Kisarculat

Az arculattervezés egyik formája a kisarculat tervezés. Elsősorban egy induló cég alap arculati csomagjaként szolgál, amely előre meghatározott grafikai elemeket tartalmaz. Első lépése a logótervezés. Amikor a végleges logó kiválasztásra került, következik a hozzá szervesen kapcsolódó további kisarculati elemek elkészítése.

Kisarculati elemek:

  • logó
  • névjegy
  • bélyegző
  • levélpapír
  • céges boríték

Levélpapír, boríték

Meglévő logóval és színvilággal tervezzük meg a céges levélpapírt és a hozzá tartozó borítékot. Kicsiny részlet, de annál fontosabb.

Logótervezés

Az arculati elemek közül - például új vállalkozás indításakor - elengedhetetlen új cégünk logójának kialakítása. Ez adja meg az alapot. Olyan ez, mint a háznak a beton vagy a képnek a keret.

Egy jól megtervezett embléma végig kíséri cégünk fejlődését és sikereit. A logó sokféle lehet. Használhatunk szöveges feliratot, például egy szót, egy szlogent vagy akár saját cégünk nevét is beleszőhetjük, de grafikai ábrákkal is játszhatunk. Használhatjuk a kiválasztott grafikai ábrát önmagában is, a szöveget elhagyva. A lényeg, hogy egyedi legyen és tükrözze cégünk image-t, a kínált terméket vagy szolgáltatást, de a választott célközönség igényeinek is meg kell, hogy feleljen. Nagyon fontos az is, hogy formailag és színvilágában könnyen beazonosítható legyen.

Figyelembe véve a konzultáció során felmerült igényeket, készítünk el legalább 3-féle tervezetet, majd az embléma a kiválasztás után kerül végleges kidolgozásra. A kész emblémát vektoros formátumban adjuk át.

Nagyarculat

Az arculattervezés másik formája a nagyarculat tervezés, amely egyben magába foglalja a kisarculati elemeket, illetve egy olyan teljes tervezési feladatot, ami a megrendelő által igényelt és használni kívánt elemek megtervezését tartalmazza. Amennyiben szükség van egy olyan teljes koncepció kidolgozására, amely nem csak az egyes arculati elemek kidolgozását oldja meg, de iránymutatást ad az ezeken alapuló későbbi tervezésekhez, célszerű kidolgozni az arculati kézikönyvet is. A kész nagyarculati elemeket nyomdakész formátumban adjuk át.

Nagyarculati elemek:

  • logó
  • névjegy
  • levélpapír
  • bélyegző
  • céges boríték
  • honlap megjelenési alakja
  • matrica
  • dosszié
  • ajándéktárgy
  • e-mail fejléc
  • arculati kézikönyv

Névjegykártya

A névjegyben is benne foglaltatik saját magunk kommunikációja és értéke. Nem mindegy az sem, hogy milyen információt tartalmaz. Grafikailag és formailag ez is többféle lehet, de mindenképpen igazodnia kell cégünk profiljához. Itt is több tervezetet készítünk el az arculati elemek figyelembe vételével.

Reklámanyagok

Brosúra, prospektus

Miért fontos egy könnyen átlátható és azonosítható brosúra elkészítése? Azért, mert röviden összefoglalja cégünk szolgáltatásait, képillusztrációval szemléltetve felkelti a potenciális ügyfélkörünk figyelmét, továbbá partnereinkre is jó benyomást tehetünk. A brosúrát vagy prospektust változatos, a cég arculatába illeszkedő elemekkel készítjük el. Javaslatot teszünk a kiadvány papírfajtájának megválasztásához, továbbá egyéb felületkezelési lehetőséget is szemléltetünk. Többkörös egyeztetést követően a kész kiadvány terveket nyomdakész formátumban adjuk át.

Dosszié, mappa

Kommunikációs eszközként sokat nyom a latba cégünk arculatába illeszkedő dosszié is. A dosszié időtálló, így egy partneri találkozó alkalmával is igényesen tudjuk a szükséges anyagokat átnyújtani ügyfeleink részére. Utólag pedig, kiváló reklámfelület is, hiszen a kiosztott mappa és a hozzátartozó anyag a legjobb helyeken landolt és ott is fog maradni.

Desktop Publishing (DTP)

Más néven asztali kiadványszerkesztés, azaz nyomdai minőségű kiadványok előállítása. Amikor egy kiadvány elkészül fontos, hogy az anyag nyomdailag is megfeleljen a követelményeknek. Csapatunk ehhez nyújt segítséget.

Molinó

A molinó az egyik legelterjedtebb reklámfelület. A nyomás típusától és anyagától függően felhasználható kültéri vagy beltéri eseményekhez. Mivel könnyen kezelhető, feltekerhető, szállítható, egyszerű reklámfelületet biztosít cégünknek és többször is felhasználható.

A molinót megadott grafikai elemekkel készítjük el, vagy amennyiben nincs konkrét elképzelés, úgy egyeztetés követően grafikusunk kezei alatt fog megszületni a kész terv.

Plakát, hirdetés

Mielőtt hirdetést tervezünk, szeretjük egy kicsit közelebbről szemügyre venni ügyfeleink igényeit.

Mi a cél? Ki a célcsoport? Mi az üzenet?

A fenti paraméterek pontosítását követően születik csak meg a grafikailag kreatív és egyedi hirdetés.

Szórólap

Vállaljuk szórólapok egyedi megtervezését és kivitelezését, legyen szó akár információ átadásra tervezettről vagy elsősorban a vizuális benyomásra fókuszáló szórólapról. A szórólap optimalizálása érdekében tördeléssel növeljük az olvashatóságot. Árajánlatunkat a reklámanyag stílusától és az oldalszámtól függően készítjük el.

3D

3D Modellezés

Ez egy olyan folyamat, ami egy tetszőleges háromdimenziós objektumot ábrázol. Ennek a folyamatnak a végeredményét nevezzük 3D modellnek. Itt nagyon fontos az objektum megvilágítása, hiszen a fényeffektek nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy a 3D modell esztétikus legyen és hangulatban illeszkedjen stílusához. A modellezés egyébként nagyban hasonlít, például egy gyakorlatban elkészített térbeli szoborra.

Mikor ajánljuk a 3D Modellezést?

Egy 3D modell grafikailag leegyszerűsíti a bonyolult koncepciókat, amiket az emberi agynak nehéz elképzelni. Elképzelések és ötletek, amelyek egyébként máshogy nem illusztrálhatók, így viszont könnyen más perspektívából is nézhetjük beruházásunkat.

A 3D modellezés, mint prezentációs eszköz bizonyul a legerősebbnek, mert számos előnnyel jár. Például egy 3D-ben létrehozott vizuális túra élethű dimenziót teremt az eladni kívánt terméknek, szolgáltatásnak.

Fotó realisztikus képtervezés

A digitális kidolgozású fotó realisztikus képnél egyaránt megjelenhet a témán kívüli részletekre kiterjedő utómunka alapossága vagy a zavaró elemek tompítása, kiiktatása.

Nem szeretnénk túlmagyarázni ennek a témának a részleteit, inkább képekkel szeretnénk szemléltetni, hiszen azok önmagukért beszélnek.

Látványterv

Olyan számítógépes grafikát készítünk, amely megmutatja, hogy hogyan is fog kinézni egy ház, lakás, iroda vagy vendéglátó helyiség, amikor majd az a valóságban is elkészül. Egy látványterv prezentálása költséghatékonnyá teheti az elképzelt objektum tényleges megvalósítását és megkímélhet a kivitelezésben felmerült váratlan bakikból eredő költségektől. Az ügyfél így teljesen tisztában lesz elképzeléseivel, kiküszöbölheti a "black box"-okat projektje során.

A látványterveket egyébként a fotó-realisztikus képek követik a sorrendben, amik részletgazdagon, nagyon precízen és valósághűen illusztrálják a jövőbeni épületet és annak belsejét.